Winner of 2016 Nov-Dec Top Commenter

Here’s the tally for top commenters:

Hafsah ahmad (619 comments)
imaisha (342 comments)
Glory jane (178 comments)
Hazural (114 comments)
Shazwani Rhosky binti Fadzir (33 comments)

coupy
The winner is Hafsah Ahmad! Congrats, Hafsah! You have won the Sakura Coupy Pencils set. Please drop me an e-mail (emilayusof@gmail.com) with your correspondence address and telephone number. I will PosLaju it on Monday.

You may also like

58 Comments

    1. ye, cemburu jugak >.< tak terkejar komen dia.. kita tambah 10, dia tambah 20.. pengsan +_+ last2 sibukkan diri buat benda lain.. huhu..

        1. hehe.. mcm farahana je panggil saya ima 😛 kalau setahun punya entries nak komen, maksudnya beratus la komen bulan ni ye.. gulp! >.<

        1. Disember mmg bulan yg sibuk tapi bulan yg meriah juga dgn mail dan hadiah. hehe.. tak menang GA pun, byk dpt hadiah dari kwn2 ^_^ bulan ni nak pastikan tak jauh ketinggalan 😉

            1. best tapi penat asyik kena pegi pejabat pos je ambil brg.. baru je pegi pagi smlm, sekali blk tgk ada lagi notis poslaju kat pintu >.< dahla payah nak parking kalau pegi situ.. sesak amat +_+

          1. hehe.. nampaknya blog kak Em mmg meriah sungguh skrg ni.. seronok bila ramai yg komen tapi suspen juga blh menang ke tak kalendar comel >.<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *