Selamat Hari Raya 2015

Wishing all Muslims a very blessed Hari Raya. Maaf Zahir & Batin.

raya

You may also like

10 Comments

  1. Harap tak terlambat untuk ucapkan Selamat Hari Raya buat kak Emila sekeluarga 🙂 Nak hantar kad raya, tak sempat2 nak tulis.. huhu.. Maaf zahir batin ya~

  2. Salam Aidilfitri khas buat K. Em!!

    Salam Aidilfitri teristimewa buat kawan-kawan semua juga!! Tahun lepas kita saling bertukar kad raya kan! Tahun ni masing-masing agak sibuk dengan macam-macam perkara.

    Tapi saya sentiasa ingat K.Em dan kawan-kawan semua. Sentiasa sokong K.Em yang hasil lukisannya tak pernah tak cantik, malah bertambah-tambah cantiknya.

    Maaf zahir dan batin.

    1. Eh, syuq dah muncul kembali.. hehe.. tertunggu-tunggu kewujudan kawan2 kat sini.. yela kan.. teringat-ingat tahun lepas bertukar kad raya.. tahun ni, kad rayanya ada tapi tersadai kat rumah tak sempat nak mencoret berpatah-patah kata.
      Semoga aidilfitri disambut dgn riang gembira walaupun GST dan minyak dah naik harga ^_~

  3. Selamat hari raya kak em.

    Juga buat rakan- rakan yang lain. Setelah sekian lama, baru kali ni berpeluang jengok blog ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *