While waiting.

While waiting.

You may also like

28 Comments

    1. Boleh la cuba lepas ni Imaisha. Tapi beli skecthbook kecik sudahlah.. Kalau beli besar kang, ramai pula yang kerumun nak tengok artis mana laaa yang nak melukis tu hehehe

    1. cantik sgt2 kan! ^__^ penantian selalunya membosankan tapi kalau ada bakat mcm kak Em, blh isi masa melukis dgn gembira 😀

        1. saya pun sama.. dok perhati gelagat org je kalau menunggu.. mula2 baca buku tapi mesti rasa tak selesa.. rasa mcm kita pulak yg diperhatikan org.. haha.. bajet mcm artis pulak 😛

          1. Kalau keluar buku skecth serentak dengan K.Em kan, Ke.Em dah lukis sampai cantik macam ni, saya part muka pun tak siap-siap lagi… lukis-padam-lukis-padam…

          1. betul tu.. line detail yg membuatkan lukisan kak Em selalu nampak mengagumkan 🙂
            selain dari yg jane dah sebut, saya suka baju jugak.. ^_^

            1. eh, baju dah ada dlm senarai rupanya.. terlepas pandang >.<
              baju sweater dlm gambar ni mcm susah nak lukis..
              berapa lama la nak siap agaknya ya..

        1. Jane, saya pun dok praktis, tapi saya rasa K.Em ada sesuatu yang lebih lah. Bukan setakat rajin praktis, tapi K.Em memang ada anugerah bakat tersendiri….

            1. Hehehe.. mungkin tak dapat secantik lukisan K.Em, tapi kita dapat lukis lebih cantik dari dulu. Sebab selalu berlatih, sikit-sikit mest dapat lah juga skill tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *