Pergi Mengaji

Pergi Mengaji

Mixed media on canvas. 12″ x 12″.

You may also like

46 Comments

    1. teringat masa kecik2 dulu pergi mengaji rumah atuk ramai2.. pakai tudung ikat simpul kat leher je.. tak ada pakai pin or ber-“fashionista” macam zaman sekarang..

          1. Kadang kadang pikir yang sanggup ikat pastu letak plak kat atas buat mcam dandan. Lagi kelakar kalau ikat buat mcm ikat mayat. Hai zaman budak-budak.

            1. mak aih.. saya takde pun pengalaman tudung pelbagai mcm ni.. tudung saya satu pesen je masa zaman kanak2 dulu. sekarang pun tak brapa nak ber’fashion’ jugak -_-

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *