Featured in Sinar Harian – Gemilang Penulis

Featured in Sinar Harian on 6 June 2012.

You may also like

33 Comments

  1. Tahniah K.Em! K.Em dan kawan-kawan K.Em sekarang memang meriah publisiti lah :p Baru ni nampak Soo Winci dalam Masterchef Selebriti, lepas tu ternampak pula Ben Ashaari dalam Nona, dan K.Em pula dah keluar paper. Tahniah semua.. semoga terus berjaya (^_^)

  2. K. Em, balik keja semalam saya berjaya juga dapatkan suratkhabar Sinar. Terima kasih kat suami saya sebab carikan. Saya sebut je, tak sangka dia cari dekat 2 3 kedai. Orang jual tu siap cakap “Lewat beli surat khabar bang”… Seronok baca artikel pasal K.Em tu..banyak lagi yang saya nak tahu πŸ™‚

    1. Salam Syuq. Terimakasih pada husband Syuq tolong carikan suratkhabar untuk Syuq. Kak Emi beli semalam dalam pukul 10.40 pagi dekat kedai berdekatan sekolah anak, tinggal satu naskah sahaja. Kalau tak jenuh kena pergi cari kedai lain pula. Nak tahu banyak lagi, ktia kena jumpa πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *